Hello ^^

Welcome to my blog.

Pretty much what you will find here are things that I take an interest in such as Religion, Tech, Japanese and other stuff :D

Enjoy your stay. :)

Friday, August 31, 2012

私の最愛のための詩 (a poem for my beloved)

シャワーでの間、ナオミの小さな詩をすることについて考えた。(while i was in the shower, i thought of writing a poem for Naomi in Japanese)
So here goes :D

彼女は美しいだけ暑い日には澄んだ青い空を見ているようです。彼女は私彼女の美しさには、彼女の顔からダウン彼女の足を魅了します。彼女の言葉は私の好みに、アップルからの甘いジュースのようなことです。彼女の手で彼女のギターのメロディーを演奏する私たちの好きな食べ物を調理するかどうかに巧みな、です。私自身の魂を神がそこに置くことができることしか言うことのスリルと彼女は私を魅了します。ちょうど何も月の電力を太陽の力をしないすることができますとして誰も私の最愛の人を比較できます。

if you want the translation, its here:

(She is lovely, just like looking a clear blue sky on a hot day. She captivates me with her beauty, from her face down to her feet. Her words are like sweet juice from the apple to my taste. Her hands are skillful, whether at cooking our favorite food, to playing melodies on her guitar. She fascinates me with a thrill in my own soul that I can only say that God can put there. Noone can compare to my beloved, just as nothing can compare the power of the Sun to the power of the moon.)

Thats a first for me- combining my love for Japanese with my love for my boo ^.^
 

No comments:

Post a Comment

thoughts anyone? =]